Jump to content


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  bboley24 : (25 July 2014 - 02:32 AM) D League or not... he's here and he's working out with the best... it's good for all around... Sergio.
@  Buckko : (25 July 2014 - 12:16 AM) Well shots fired between harden and parsons.
@  majik19 : (24 July 2014 - 09:09 PM) He'll spend likely the whole season with the D-league team. He's 4th on the depth chart, at best.
@  txtdo1411 : (24 July 2014 - 03:51 PM) I like it as well YaoMan. You can't ever have enough long and athletic big men. It will be nice to see how he develops.
@  YaoMan : (24 July 2014 - 03:40 PM) Rockets sign Clint Capela and has been added to their regular season roster - I like this. He's got a high ceiling...
@  slick shoes : (22 July 2014 - 03:11 AM) live by the three, die by the three.
@  feelingsuper... : (22 July 2014 - 02:54 AM) 21% on three pointers by Canaan and company, damn.
@  feelingsuper... : (22 July 2014 - 02:51 AM) Rockets Summer Leaguers shot 32%, rough ending.
@  Buckko : (20 July 2014 - 07:01 PM) I refer to the writers, as yall due to the multiple of them. We are the loyal readers. I should've word it better.
@  rockets best... : (20 July 2014 - 06:12 PM) we and y'all are the same people :lol:
@  bboley24 : (20 July 2014 - 12:32 PM) who is we and who is yall?
@  Buckko : (20 July 2014 - 08:21 AM) Can we get a post about defensive improvement or yall waiting until the defensive assistant gets chosen?
@  Buckko : (20 July 2014 - 07:37 AM) With internal improvement, the defensive minded FA acquisitions, and hopefully a good Defensive minded assistant. The rockets will be closer to a top 5 D than top 10.
@  miketheodio : (20 July 2014 - 05:55 AM) i wonder how much better the starting 5 will be with a wing who actually plays defense
@  rockets best... : (18 July 2014 - 09:26 PM) Kendall Marshall is Ish Smith of a few years ago
@  Cooper : (18 July 2014 - 07:33 PM) Lakers waived Kendall Marshall, hes decent.
@  YaoMan : (18 July 2014 - 07:10 PM) @ slick shoes - And I'm bringing muzzles for them ladies in case they feel the need to start!
@  slick shoes : (18 July 2014 - 07:06 PM) @YaoMan I got a bit nervous at the Bosh strike out but one: FA isn't over and two: it's a long way until the trade deadline. As the saying goes, "It's not over until the fat lady sings."
@  YaoMan : (18 July 2014 - 07:00 PM) @ slick shoes, great points. Just nervous energy while all productive FAs are starting to get snatched up!
@  Cooper : (18 July 2014 - 05:24 PM) yeah i doubt they bringing these guys in with the expectation of them being great, we just need guys to soak up some min maybe a few pan out, maybe they don't.

Photo

Lebron James to media after the game: "We in ya'll lockerroom now."


  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 Red94

Red94

    Senior Member

  • Administrators
  • 1,097 posts

Posted 13 November 2012 - 12:45 PM

New post: Lebron James to media after the game: "We in ya'll lockerroom now."
  • 0

#2 inpropagation

inpropagation

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 16 posts

Posted 14 November 2012 - 02:57 AM

LeBron is such a freaking dork...
  • 0

#3 feelingsupersonic

feelingsupersonic

    Officer

  • Moderators
  • 2,069 posts
  • LocationHouston, TX

Posted 05 March 2013 - 03:09 AM

( Insert the Lebron debate here)
  • 0

Not all isolation plays are equal.


#4 timetodienow1234567

timetodienow1234567

    Veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,323 posts
  • LocationAlabama

Posted 05 March 2013 - 03:12 AM

LOL.


  • 0

Why so Serious? :D


#5 2016Champions

2016Champions

    Veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,149 posts
  • LocationVirginia, USA.

Posted 05 March 2013 - 03:15 AM

That's the first time I've heard Lebron being called a dork, but now that I think about it there are definately moments when he seems a little dorky in a too happy trying too hard to be funny/entertaining kind of way lol. Speaking of trying too hard, did you guys see him in the harlem shake video?


  • 0

"We're not satisfied with where we're at, but we're optimistic on where things will go from here" - Daryl Morey


#6 timetodienow1234567

timetodienow1234567

    Veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,323 posts
  • LocationAlabama

Posted 05 March 2013 - 03:21 AM

I'm too old (22). I have zero idea what the point of the Harlem shake is. Can someone explain it to me. Is it just people goofing off or something more.


  • 0

Why so Serious? :D


#7 2016Champions

2016Champions

    Veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,149 posts
  • LocationVirginia, USA.

Posted 05 March 2013 - 03:36 AM

I think it's healthy for people to get out of their comfort zone and not take themselves too seriously, so even though there's no real point to this Harlem Shake craze I don't have a problem with it.


  • 0

"We're not satisfied with where we're at, but we're optimistic on where things will go from here" - Daryl Morey


#8 phaketrash

phaketrash

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 891 posts
  • LocationHouston, TX

Posted 05 March 2013 - 05:00 AM

I'm too old (22). I have zero idea what the point of the Harlem shake is. Can someone explain it to me. Is it just people goofing off or something more.

 

Did you just say you're too old at the ripe age of 22? lol :P


  • 0

#9 phaketrash

phaketrash

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 891 posts
  • LocationHouston, TX

Posted 05 March 2013 - 05:01 AM

That's the first time I've heard Lebron being called a dork, but now that I think about it there are definately moments when he seems a little dorky in a too happy trying too hard to be funny/entertaining kind of way lol. Speaking of trying too hard, did you guys see him in the harlem shake video?

 

I get what you mean, and I instinctively thought of the Harlem Shake video as well. But let's be honest -- LBJ made that video awesome haha.


  • 0

#10 2016Champions

2016Champions

    Veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,149 posts
  • LocationVirginia, USA.

Posted 05 March 2013 - 02:14 PM

I thought Lebron overdid it lol

  • 0

"We're not satisfied with where we're at, but we're optimistic on where things will go from here" - Daryl Morey


#11 phaketrash

phaketrash

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 891 posts
  • LocationHouston, TX

Posted 05 March 2013 - 02:15 PM

I thought Lebron overdid it lol

 

That's why it was great. Did you see his face? lol ridiculous


  • 0

#12 Steven

Steven

    Senior Member

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,719 posts

Posted 05 March 2013 - 04:14 PM

I prefer Battier's Horseanaut.
  • 0

#13 Sir Thursday

Sir Thursday

    Senior Member

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,019 posts
  • LocationUnited Kingdom

Posted 05 March 2013 - 04:27 PM

Come on, it's all about Mario Chalmers' Super Mario!

iboVAkIjW29g20.gif
  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users